Måndag

I natt har jag haft sådana sammandragningar igen, de har kommit jätte ofta och hållit i länge och ont har jag haft. Men självklart blir det aldrig mer än så. Nu är det bara 5 dagar kvar tills planerat bf och jag trodde faktiskt att jag skulle haft en liten bebis att gosa med nu.
Speciellt eftersom en läkare sa till mig redan i v36 att jag skulle va berädd på att de kan starta snart.

Jah har en del sammandragningar nu oxå så jag kanske kan hoppas på att det håller i sig och startar i kväll/natt.

Igår kom jag faktiskt utanför huset, jag fick tjata lite på Fredrik men sedan åkte vi upp till Borås och käkade middag på den där Grekiska resturangen "Oliven" dom har så himmla god mat och till bra priser. Jätte skönt att slippa sitta hemma en hel dag till.

Idag var Farfar så snäll och lämnade barnen på dagis, så skönt att slippa gö sig i ordning. I morgon är det stängt på dagis pga studiedag. Farfar har då tagit ledigt från sitt jobb bara för att kunna vara hemma och avlasta mig och leka med Alma och Lucas.
Va hade jag gjort utan Farmor och Farfar ni e så himla snälla och goa.


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0