Inte nu

Igår kväll/natt hade jag åter igen sådana sammandragningar och värkar att jag bara kunde gå här hemma och vanka, Jag hade till och med tagit två panodil vilket man kan gö i början för att få lite lindring men de hjälpte inte. Jag trode värkligen att nu nu snart behöver jag ringa in till förlossningen, la mig en stund på sängen för att vila mig och vips så försvann värkarna och jag slumrade i mellan de små sammandragningarna. Men så vaknar jag nu på morgonkvisten och Ne.

Jag har lite sammandragningar men ingen som känns speciellt. Varför kan det inte dra igång??? Varför ska man ha så ont utan att det kommer igång????

Ne nu vill jag ha ut Felix ur min mage.

Om en liten stund ska jag åka och lämna Alma och Lucas på dagis, de väntar redan på att få åka.
Alma frågade när hon vaknade varför de inte kan få gå på dagis länge, komma först och gå sist.
Något de aldrig behövt göra eftersom vi har pusslat med våra tider jag vill inte att de ska gå förlänge där.

Vi hörs senare

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0