Godmorgon

Godmorgon alla underbara människor
.
Idag är det Tisdag och fortfarande ingen bebis på gång, Undra när han behagar titta ut. Han trivs i sin mammas mage. Nu är det bara 4 dagar kvar till beräknad dag vid detta laget hadde både Alma och Lucas kommit så Felix e en segis.

Fredrikväckte mig när han skulle gå till jobbet för att alla låg och sov lite huller och bulle, jag skulle flytta in till vår stora säng där Lucas redan låg och sov, vi upptäckte då att Lucas kissat ner sig sovandes, (förr när han kissade ner sig vaknade han precis när han började kissa) vilket han inte gjort på ca 5 månader då han slutade med natt bljöjan. Han skämdes så mycket att han inte vaknat och gått på toa vilket han alltid gör nu för tiden. Men det e sånt som händer när man har barn. Fredrik som i vanliga fall brukar bli irriterad när det händer i vår säng tog det bra för en gångs skull.

Idag är barnen hemma från dagis pga studiedag, vi har precis käkat frukost och sedan sprang de över till Farfar som e hemma idag också som backup. Idag vid 11:30 ska jag ner till barnmorskan för att ta blodtryck och lämna in ett urinprov. Måste kolla värdena såde inte springer iväg.

När jag ändå e ute och far måste jag passa på att handla lite kylskåpsmat som mjölk, smör, pålägg och jouice. Kanske kan det slinka med lite fika också.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0