Deckad

Jag har vart helt deckad. Jag gick upp med ren tvätt till övervåningen, Tänkte att jag skulle passa på att ligga och läsa en stund men jag deckade. Vaknade nu för en liten stund sedan.

Jag tror att min kropp e totalt slut efter allt som hänt sedan den dära magsjukan för ca två veckor sedan då jag fick ligga inne ett dygn med dropp. Kanske kroppen måste hämta kraffter för att orka med kommande förlossning. Tänkte att jag nu ska börja käka lite mer kolhydrater igen för man vet ju inte exakt när det blir förlossning och det sägs att man gör av med 500 kalorier i timmen. Så idag blir det någon spagetti variant till middag.

Kommentarer
Postat av: Mia

så har jag också kännt de senaste dagarna=)..känns som om jag redan har gått över, fast bf 'är imorgon=). Jag hoppas att det är dax snart=) Spännande ska också kika in på din blogg rätt ofta och se när bebisen kommer..Du får ha det jätte bra kramar Mia

2009-03-04 @ 17:08:19
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0