Då var det dage d

Idag e det den 7/3 vilket betyder två saker.
Idag är det planerad bf men än har det inte kommit någon bebis, undra när han behagar att komma. Sa till Fredrik att jag kommer säker gå över ett antal veckor å att dom sedan upptäcker att jag behöver göra ett snitt, vilket e en mardröm för mig.

Den andra saken e att det är precis ett årsedan jag började blogga. Har tänkt att skaffa en ny snygg design, men jag vill ha bild på mig och barnen.

Någon som har tips på vem som kan hjälpa mig? Som ni vet e jag urkass på datorer.

Idag ska jag försöka hinna åka och klippa Lucas för han e så långhårig nu.  Hade vart kul eftersom de ska på släktkalas ikväll. Jag vet inte om jag ska följa med eller inte.

Kommentarer
Postat av: Mia

tack så jätte mycket<3=)

2009-03-07 @ 08:35:08
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0