Allt ok

Är hemma från barnmorskan nu. Allt ser ok ut - som sagt bara att vänta, fick en tid om två veckor i fall han inte har behagat att komma innan dess.
Fast jag har ganska ont just nu - har bett att Fredrik ska snabba sig hem idag det känns lite jobbigt att vara ensam hemma när man har ont.

När han kommer ska jag nog passa på att ta en lång varm dusch och sedan gå och lägga mig och bara vara så får han laga middag och ta hand om barnen.

Nu strax ska jag hämta mina stora barn på dagis, undra hur dom ser ut idag.
Jo det e så att dom håller på att bygga ut dagiset så hela gården är som en stor lerpöl där barnen får roa sig fritt. Alma och Lucas har hela denna vecka och förra veckan kommit hem som två lermonster. Inget kul att ta tag i eller att stoppa i tvättmaskin direkt.

måste bara säga detta också
Många läsare
Det börjar droppa in lite fler läsare här. Vilket jag tycker e jätte roligt ni får gärna skriva en komentar eller ställa lite frågor så kanske även min enkla lilla blogg blir ännu roligare att läsa för er.
Tycker att jag för det mästa skriver om trams.


Vi höres snart igen

Kommentarer
Postat av: malin

lycka till! håller tummarna förej :)

2009-03-05 @ 17:38:04
URL: http://gabbymothin.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0