Allt har rasat

Detta kommer nog vara ett av de snurrigaste inlägg ni har läst. Det känns som hela min värld har rasat samman.
Jag har typ bara sovit i 3 max 4 timmar under natten, vart uppe och vankat av och an, sprungit på toa m.m.

Det e så många tankar som virvlar runt i huvudet som gör att jag håller på att bli galen.

Kommer jag kunna föda detta barn?                      Varför har jag så ont utan att det sätter igång på riktigt?

                                                                         Kommer detta sluta illa?
Kommer jag älska Felix när han väl kommer ut?                  Hur kommer allt bli efter?


Alla frågar hur det känns och jag kan bara svara VET INTE


Inne i mig skriker jag blä, ont, trött, HJÄLP och LÅT MIG VA

Är det ingen som kan förstå att man mår skit?

E sjukt orolig för allt, tänker på de stora barnen som jag nästan bara skriker åt känns det som.Hur mår dom igentligen? De stora barnen skulle behöva mer uppmärksamhet, men jag orkar inte och Fredrik e nog lika sliten som jag just nu. Det e tur att Farmor och Farfar finns i närheten dit dom kan få gå när dom vill. Ni är världs bäst, va skulle jag göra utan er?

Brister ut i gråt och kan inte sluta gråta. Allt känns så syper deprimerande.

Va ska jag ta mig till??????


Kommentarer
Postat av: Maria

Man va fan, så här ska du ju inte må. Men jag fattar att det är jobbigt när alla frågar hur det går, hur man mår och om det inte är dags snart. Om man skulle kunna styra över det själv så skulle man väl inte gå runt och må så dåligt som du gör?!



Vet att det är svårt när man har familj, men du måste sätta dig själv och Felix i första rummet nu.



Fattar inte heller varför de inte har satt igång dig för längesen. Helt galet!



Peppkram till dig!

2009-03-06 @ 08:51:15
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0