Vilket härligt väder

Vi har 19,5 grader i skuggan.
Idag ska jag in till stan för att köpa mig ett par korta byxor.

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så hade jag gått upp i vikt, inte ok. Nu ska jag värkligen försöka gå ner. Äta nyttigt, ut och promenera m.m.
Jag har hela 105cm runt midjan och en kvinna bör inte ligga på mer än 88cm. Jag vet jag har precis fått barn  m.m. Men nu börjar han bli större o då vill jag inte se ut som nyförlöst. Får se hur det går för på Fredag åker vi på semester till Tyskland.

Lite bilder

 Kolla in Felix frissa.

 Lucas är Farfars kille.


Ne nu e det dax att byta bajsblöjan och sedan dra in till stan.
Ha en bra dag alla goa läsare.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0