Pass

Äntligen börjar vi få saker och ting gjorda.

Igår var jag först på rehab och mätte mina handrörelser, de har blivit något bättre men helt bra kan man ju knappast säga att de e.  Min friska hand har 75g upp och 60g ner och den skadade handen har 37g upp och 30g ner. Ungefär halva rörelse förmågan. INTE KUL.

Efter rehab träffade jag Maria och lille Elliot, vi satt länge på fiket i Mölnlycke, de e så skönt att fika med andra mammor då de inte bryr sig om skrik, blöjbyten och amning. Det var studenter som gick ut så hela centrum var knökat med folk. Jag passade på att handla tre nya klädesplagg till Felix.


När jag kom hem var det dax att ge barnen mellanmål och sedan bege oss till tandläkaren med Lucas. Han var jätte duktig.
Efter Tandläkaren åkte vi vidare upp till borås för att ta pass till Alma och Felix, för om ca två veckor åker vi till Tyskland och i Oktober ska vi till Teneriffa.

Innan vi åkte till pass polisen svängde vi förbi barnaffären och äntligen köpte vi en lätt vagn som jag ska ha i bilen, Skönt att slippa få ont i handen bara för att man ska få in och ut ur bilen.


Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Jo det är bara bra med oss ;)

Tråkigt med din hand, kan tänka mig att det inte är så lätt att ta hand om tre barn då.

Ja jag måste ta tag i mitt sockerberoende. Jag vill ju gå ner i vikt och man ska ju inte banta när man ammar men jag kan ju låta bli onyttigheterna i alla fall. Kram!

2009-06-11 @ 21:52:31
URL: http://glantan.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0