En skade skjuten fågel

Felix har nog ont i magen idag, han vaknar nu ca 1 gång i halvtimmen och vill ha lite tutt snutt. Var precis upp hos han i sängen. Fredrik sover i vår säng även Felix och Alma har somnat där. Jag la mig o ammade Felix, puttar på Fredrik och säger att han ska bära över Alma m får jag som svar, 3 gånger upprepar jag att han ska bära över henne och varje gång får jag m till svar.

Nu e det så att Fredrik e ganska kittlig på bröstvårtan så jag kittlar han där och säger i samma veva som han vaknar till o börjar sprattla att han ska bära över Alma m säger han och sätter sig upp i sägen. Men inte fan bär han över Alma utan han somnar sittandes i sängen och aedan  faller han lite märkligt ned i sängen och där ligger han nu som en liten skade skjuten fågel. Min stackars trötte man. (jag skulle vilja ha en videokamra i det läget för roligt såg det ut)

Kanske det e dax att byta jobb och slippa gå upp klockan 4 varje morgon.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja man blir så himla glad när man får blommor ..=)

Ja det ska bli jätte kul, fast jag är lite nervös vi blir runt 55-60 personer. Så ska laga mycket mat och sånt. Men det ska nog bli bra till slut. Nervöst o stå där framme bara =) Vad gör ni idag?

kramar

2009-06-12 @ 12:29:03
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Tina

jobbar i Hemtjänsten...

2009-06-12 @ 19:12:23
URL: http://fyrabarnsmorsa.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0