Varför?!

Varför måste man bara städa, diska, laga mat m.m. hela tiden? Finns det inget roligare man kan göra?
För just nu känns det som jag bara städar varenda dag. Tycker att jag städat hela dagen fast jag bara hunnit med våra två toaletter. Funderar skarpt på att skaffa städ hjälp som kommer kanske varannan vecka.

Idag har det regnar på härsan och tvärsan,  jag regnet har piskat ner hela dagen, men jag trotsade regnet och gick en runda, nu på kvällen blev det bättre så jag kunde ta en riktigt lång runda. Ligger ju ganska mycket efter redan efter första dagen vilket inte känns roligt.


I går var jag och en kompis nere i Ullared en snabb sväng; vi åkte här ifrån vid 15:30(tar ca en timma med bil ner) och vi var inte hemma förren strax efter 22. Kul att komma ut lite och se lite annat folk, vi hade tur inga köer in och inte så snor tjockt att man inte kunnde köra vagnen där inne. 3000 kr fattigare.

Här e lite vad som åkte med hem.

 
Pjamasar till Felix, Lucas och Alma.

Detta jogging set till Felix.

Ett par stavar till mig.
 
Denna coca cola sparbössa - i denna ska jag spara till den hemliga wekend resan som jag vill åka på 2011.


Denna söta kanin till Felix.

Sedan blev det lite lego till Lucas, pyssel till Alma + det vanliga som shampoo, tvättmedel, plastpåsar, tvål m.m. m.m.

Kommentarer
Postat av: Marih

Dagens stegresultat-10.795steg

2009-07-23 @ 23:39:04
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Tessa

Mina steg för idag: 29 643

2009-07-23 @ 23:54:29
URL: http://tessa84.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0