surisen

Efter en natt med dålig sömn är det inte konstigt att man blir sur och iriterad.'

 Hahahaha

Jag har nästan sätt ut så där idag, jag har vart surig hela dagen vilket resulterade i att jag och Fredrik började tjfsa om onödiga saker men e man sur så e man, lämna mig ifred då.

Bara för jag vart sur handlade jag mig en stooooor godis påse och en coca coola + en tidning och kröp ner i sängen.

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas få mer sömn i natt så jag vaknar pigg och glad.

God natt kära läsare.

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Snygging! ;)

Hoppas att du fick sova :)

2009-07-10 @ 06:46:58
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Linda

haha jag var med en suris igår? undra vad det kan berott på hehe. Tänder till för allt och inget.. kanske för att jag e så sjukt sugen på sött?

Höll mig iaf ifrån det igår blev vindruvor och nötter och vatten i mitt coca cola glas hehe:-)

Men faaan så sugen jag e på snask och gotta...

men nej nej ska spara mig till söndagen då ska vi ha kalas för dottern som fyller tre år.

vilka goa bilder på dig och barnen:)

och denna idag var heller inte helt fel haha man kan känna sig sååå sur vissa dagar:)

kram

2009-07-10 @ 09:47:14
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0