STÄD

Fy fasen en sådan natt. Felix har sovit ganska ok vaknat tre gånger, men Alma har också vaknat tre gånger vilket gjort att jag fått springa till hennes säng lägga mig där så hon kan somna om. Jag somnar i hennes säng springer till min säng för Felix har vaknat. Ger han mat och somnar vaknar av att Alma skicker på mig , springer till henne osv. Så i dag är jag skit trött har ont i huvudet, är grinig, bläbläblä.

Idag så måste jag städa. Fredrik sa att han städade i går, vilket "bara" var dammsugning men att damma, torka lister m .m. måste jag göra.  Eftersom jag måste städa får Ullareds uppdateringen vänta lite.

Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det lät verkligen inte som en rolig natt. Hoppas städningen går fort och smidigt idag iaf.

Kram

2009-07-23 @ 14:36:31
URL: http://creyla.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0