Soffpotatis

Just nu pågår vår andra stegtävling för er som missat det. Jag känner mig som en soffpotatis i jämförelse med de andra som är med och tävlar ligger ioförsig just nu  på plats 2 av tre möjliga, med de andra är så hurtiga, vi är ju inne på tredje dagen så än så länga har jag tid på mig att försöka promenera i kapp nr 1 som just nu ligger 16,687 steg förre.

Hoppas Fredrik kommer hem tidigt så jag kan ta två lång promenader i dag också, annars väntas mååååååååååååååånga  lååååååååååånga promenader i helgen. Alma peppar mig här hemma, hon är nog sugen på att få ett av presentkorten till att köpa nya hårband för, mamma kämpar på jag gör så gott jag kan.


Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Jo det är bra! Vi är också soffpotatisar :) Jag kanske ska skaffa en stegräknare jag också så kanske det blir lite fart här.

2009-07-24 @ 17:05:45
URL: http://glantan.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0