Min Nyttiga dag

Jag har ätit jätte nyttigt idag.
 
Till Frukost blev det äggröra, knäckemacka med skinka och ett glas jouice.

Till Luch blev det omelett med räkor och massor av sallad.

Ägg innehåller mycket protein som hjälper kroppen att få starka muskler. När man har mycket muskler förbränner man fett mycket bättre.

Jag väljer att äta mycket protein. Jag vill absolut inte Banta vilket kan frigöra skadliga ämnen i kroppen som gör att Felix kan bli kass eftersom jag ammar honom.

Ett annat bra tips e: Massage - massage gör nämligen att blodcirkulationen och matsmältningen ökar. Så massera dig själv, be din partner eller gå till en salong.

Till Middag käkade jag Lax och sallad. (tyvärr ingen bild)

Och i stället för att dyka ner i godisskålen valde jag en skål med blandade nötter.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0