Min handling

Shooping ....schooping ...... Fan hur stavas det???

Här kommer det jag fick handlat i helgen.


3 nya boddysar + ett par strumpor till Felix.

2 par nya örhängen till Alma, det är nämligen dax att byta till riktiga nu.

Och ett protein pulver till mig. Nu kan jag baka ännu mer nyttiga saker. hihihi.

Skulle köpt en klädstälning på Ikea till käderna som jag ska börja sälja i augusti men självklart va det slut.
Så det blir bara att åka till ikea en annan dag.

I Lördags var vi oxå hemma hos min pappa på middag, mycket gått och trevligt. Tack tack.

En av pappas ödlor, som jag fick mata förra veckan när de var på semester. När man fotar djur så här ska man inte använda blixt, därför är bilden väldigt mörk....

Kommentarer
Postat av: Marih

HM låter osmentoppen affär...Lindex me...40-50kr låter bra...men vi kör väl inte bara en vecka? ;o)



Kram

2009-07-12 @ 22:27:21
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Marih

Ska kolla med Malin vad hon tycker om idén med presentkort som pris..så den som gått mest under en vecka vinner alltså? ser verkligen fram mot detta

2009-07-12 @ 22:51:34
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0