kom i form på 4 veckor

Jag köpte ett nummer av topp hälsa.


Där stor det en spalt om hur man kommer i form på 4 veckor. Detta tänkte jag att jag skulle testa. Som ni alla vet vill jag bli av med mammakilon, jag har gått ner lite grann sedan jag började med stegtävlingen.

Tänkte att jag testar detta.
Idag väger jag  77,5   kg

Så nu ska jag följa dett program så får vi se om det gör något resultat.

Måndag, Onsdag,Fredag:
Motionsgå, jogga, spring, cykla eller simma 30-45 min(inga problem pga av stegtävlingen)
Varva passet med snabbare sekvenser.

Tisdag, Torsdag ev lördag
Styrka - med hantlar prova olika lyft m.m. + situps.

Träna på morgonen innan frukost. Då tvingas kroppen att bränna fett då det sällan finns annat bränsle i magen + att förbräningen hålls igång i flera timmar efter träningspasset.

Hade vart kul om jag kunde gå ner ca 1,5 kg tills kräftskivan som vi ska på om 9 dagar.

Vi får se ska börja äta ännu nyttigare nu så kanske kanske.

Uppdatering om hur det går kommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om du tränar och inte har ngn energi i form av kolhydrater så kommer du inte att uppnå någonting. Kroppen behöver bränsle för att uppnå fettminskning opch muskelökning...studier har visat att träning innan måltid inte ger ngt i form av viktminskning.

2009-07-30 @ 22:49:11
Postat av: Marih

Önskar dig all lycka till!!

2009-07-31 @ 08:46:48
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Marih

Är det programet som du fått från tidningen..sugen på att köpa den...stod det något annat vettigt?

2009-07-31 @ 14:21:48
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0