Få ut mer

Få ut mer av din promenad.

Genom att använda vikter på benen under promenaden får du ut lite extra.

Dessa vikter är inte dyra och kan köpas i de flesta sportaffärer och även på rusta m.m.  De finns i två olika viktklasser. Jag tror att mina väger 0,5 st. Du kan använda dom både på benen och armarna.

Efter att ha gått en och samma runda ett par dar och inte e trött efter sätter man på sig vikterna och går den rundan då e jag garanterat trött efter. Snygga ben muskler för man också, höjer förbränning m.m.

TESTA

Kommentarer
Postat av: Marih

Ja jag tyckte att bloggen behövde piffas upp lite nu när Amanda är kommen till världen. Dock är jag ingen expert själv på bloggar även fast jag önskade att jag kunde mer,men snälla Anna hjälpte mig. Kul att du gillar den.



Det där med vikter kanske skulle vara något att testa.Jag har ju precis tagit tag i tränandet igen efter graviditeten...träningsvärken i magen idag heter ju duga :p

2009-07-08 @ 07:05:04
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0