Denna Fredag

Idag håller Alma på och "dö" av tristess, inget roligt att göra. Har nästan ringt varenda unge men ingen är hemma.
Vi har iallafall gått Alma och Lucas cyklade ner till Fredriks mormor idag så lite har vi kommit ut.

Själv håller jag just nu på med den förbannade tvätten. Jag tycker jag inte gör något  annat en tvättar, viker tvätt och ammar.

Är i allafall på bättre humör idag.

Vad kommer då att hända denna helg?
Jo det som är planerat är att vi ska storhandla, äta middag hemma hoss min pappa och att hälsa på Lena och Andreas som blev föräldrar förra söndagen.

Får se om det händer något annat spännande.




Kommentarer
Postat av: Mia

Ja och man måste ju ha körkort när man har barn. Eftersom min sambo inte har det än är det extra viktigt att jag tar det nu :)

Allt bra med dig & familjen idag?



2009-07-10 @ 17:08:28
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: SHORTY BLOGGDESIGNER

Snygg design du har! =)=) Kim är superduktig

2009-07-10 @ 21:39:08
URL: http://pey.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0