bättre natt

Igår kväll vid 20:00 gav vi Felix en liten portion gröt, han amades vid ca 20:30. Sedan somnade han. Inatt har han "bara" vaknat 4 gånger. Mot 8 - 9 i vanliga fall. Skönt att få sova lite extra. Vi ska ge han gröt varje kväll vid denna tiden o se om han står sig bättre och snart kan sova ännu längre. Just nu är det kanske 5 tsk gröt han får i sig så snart så blir det större mängd vilket gör att han blir mättare.

Jag längtar tills han kan  äta allt o jag kan sluta amma helt. Det funkar inte att amma varje timma för att det inte räcker att mätta honom. Jaja vi kämpar vidare.

Idag är det en tråkdag. Vad ska vi hitta på???

Just nu håller jag på och tvättar och försöker att plocka och städa upp lite.

Tidigt i morse var jag ute på en långpromenad, tänkte jag skulle ta en till nu mitt på dan och en senare ikväll. Just nu ser iofsig inte vädret så ok ut får se om det blir bättre snart.

Ne nu är det dax att göra lite mat till Felix, det ska bli majs/potatis smakis igen.

Ha en bra dag alla

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Du är duktig som kämpar på!

2009-07-18 @ 11:00:54
URL: http://glantan.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0