Alla Måsten

Idag är det en sådan där tråkig dag då alla måsten ska göras.

#ta tag i all smuts tvätt
# hänga upp den ny tvättade tvätten
# vika in ren tvätt
#städa
# Läsa om regler för att starta ett företag(mer info om detta kommer snart)
#handla mat
#tvätta bilar (gör fredrik som tur är)
#städa i barnens rum
#byta lakan


Ja listan kan göras jätte lång. Jag känner inte för det minsta att änga en enda sekund till att städa.

Någon som har lust att ge förslag på vad jag kan göra istället?!

Idag ska jag även försöka baka NYTTIGA muffins. Jag har nämligen hittat ett recept i en bok. Jag har nu har jätt mig katten på att få bort några mammakilon. Det e ju så svårt när man älskar att fika m.m.

Kanske kan dessa Nyttiga muffins ersätta en annan muffins. Självklart ska man inte äta mängder av dessa heller, men det e ju bättre med två såna här en två vanliga.

Hat bra så länge, nu måste jag beta av något från att göra listan.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0