4 månader

Idag är Felix 4 månader gammal. I dag ska vi också till Bvc och kolla om han gått upp i vikt.

De stora barnen gnäller om att de inte vill ha sommarlov, de vill till dagis o leka med barnen. Kul att de gillar dagis så mycket, men för Alma är det ju skolans värld som väntar till hösten. De saknar kompisar att leka med i allafall. Härom dagen ringde jag alla ungar på området men inte en enda var hemma. Idag har jag lite att pyssla med så imorgon kanske vi kan få tag i någon lekkompis.


Kommentarer
Postat av: Peyton

cutee!!

2009-07-08 @ 09:15:58
URL: http://peytonvega.blogg.se/
Postat av: Floos

vilken gullig syskonskara.

Här börjar de också bli rastlösa och längtar efter skolan och dagis. Det ska blir roligt när jag startar min semester så vi kan göra nått kul.

Spännade med skolstart till hösten, det är stor dag.

Min tös börjar etta till hösten.

Har du bloglovin?

2009-07-08 @ 23:34:09
URL: http://floosan.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0