Varför stökar barn ner?

Jag har i eftermiddag åter igen spenderat ca  två timmar på att städa toalett 1 och köket. Efetrsom jag e så fruktansvärt oymplig just nu tar det extra lång tid. Jag tar typ ett rum om dan, vi bor för övrigt i ett hus på 5 rum och kök + två toaleter.

Barnen lekte på övervåningen där de har sina rum och vårt sovrum ligger. När jag kommer upp så e det leksaker överallt.
Varfööööör jag kommer inte ner till golvet och plocka upp dom, skulle jag ens prova att böja mig så skulle jag förmodligen tippa över ´hihihihi.
Kan ju inte ens ha vinterskor på mig - jo vida kängor som jag bara kan stoppa i fötterna och slipper att knyta blir de.

Jag har redan börjat kolla på olika tränings alternativ som jag kan börja med efterförlossningen och har hittat pilates för mamma och barn som man kan börja med ca 8 veckor efterförlossningen. Man får givetvis se hur man mår när lillen väl kommit ut men just nu känns det som jag måste gö allt för att slippa va så här enormt stor och tung. Tänk dom som väntar tvillingar. Går de upp ännu mer än vad vi som väntar en gör?

Lille Felix i magen ligger ju på en vikt över det normala +19,8% enligt viktuppskattningen. Så det kanske inte e så konstigt att magen e stor......


Kommentarer
Postat av: Maria

Samma här. Låg och läste ut en bok och sen var klockan vips över ett på natten. Låg ändå och vände och vred mig en bra stund, och vilken ställning jag än låg i så var bebisen inte nöjd. Suck...

Snart får jag skaffa en häng anordning i taket där magen inte kommer " i kläm".

2009-01-09 @ 18:09:38
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0