Värkar alla spysjuka?!

I natt har jag inte sovit en blund för jag har haft sådana förvärkar att jag bara har kunnat vanka runt här hemma, dom känns lite fortfarande så kanske det kommer igång på riktigt snart. Vid ca 3 tiden så spyr Alma ner hela sin säng, nice.

Hon har "bara" spytt en gång så jag hoppas att det är något annat än en spysjuka. Alma är väldigt känslig när det gäller magen och blir lätt kass om det e något fel på mat eller så.

Det skulle kanske sitta fint att få magsjuka och föda barn samtidigt. Det har jag inte provat, någon som hkan rekomendera det? Ne jag skulle inte tro det man behöver ju all den kraft man har för det e ingen lätt match att föda barn.

Nu idag stannar i allafall alla hemma. Jag har tvingat Fredrik att "bara" jobba halvdag för att jag ska kunna få sova lite. Så snart kommer han hem igen och då ska jag se om jag får sova en stund.

Vi hörs snart igen

Kommentarer
Postat av: Maria

Usch då, stackars tjejen! Hoppas att det bara var nåt tillfälligt då.

Tindra spyr aldrig, till min stora lättnad. Jag har så ont av kräk... Hon har spytt kanske två ggr i hela sitt liv. Dessutom spydde hon aldrig när hon var bebis heller. Lyxigt :)



Jag har hört att om man blir riktigt sjuk så ställer kroppen in sig i "vänteläge". Dvs att förlossningen inte drar igång förrän kroppen själv känner att det finns krafter att ta av. Hoppas det stämmer!

2009-02-17 @ 09:32:11
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Postat av: zandra

Oj tre barn =) vad gulligt.

2009-02-17 @ 09:56:21
URL: http://zanndra.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0