Söndag

Lucas och Fredrik kom precis hem från simskolan eller lek och plasket. Lucas va jätte nöjd då han klarat ett märke idag.
"Doppingen"

Måste oxå passa på att  Tacka våra gäster som vi hade igår, vi hade trevligt. Alma gillade Tindra. Och för en gångs skull mådde jag bra.
Den rätigheten har jag inte haft på länge.

Idag mår jag ioförsig väldans dåligt, men man kan ju inte sluta leva som en normal mäniska och isolera sig hela tiden. Det e kul att träffa lite folk ibland.

Idag blir det en väldans lungn dag för min del, jag ska spendera tiden i säng faktiskt. Vi får se om jag orkar blogga mer idag. Annars lovar jag att göra det på Måndag.

Hat bra så länge

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är vi som ska tacka! Jättetrevligt och kul att kidsen kom så bra överens.

2009-02-15 @ 12:19:07
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0