Så gick det hos bm

Va ju som sagt hos barnmorskan idag, det var inte min vanloga barnmorska eftersom hon va sjuk. Den jag fick idag gjorde en sammanfattning om min graviditet. Jag fick även en kopia på min journal eftersom jag ska föda i Borås, som inte e samma landsting och får på så vis inte upp journalen på datan.

Alla prover som togs var jätte bra. Sockret var dock ganska högt idag oxå.
Sf måttet hade ökat med 3 cm på två veckor underligt!!!!
Han låg i fixerat läge så hoppas att det kommer igång snart.

Efresom ingen tar min på allvar hur kasst jag mår får jag la försöka de huskurer som ska sägas starta förlossningen.
Sex, starkmat, annanas, hallonbladste.
Finns det fler????

Kommentarer
Postat av: Mia

Okej, vad roligt! :)

När är barnet beräknat?



Ja engelska B får man väkja till, eftersom man måste ha ett visst antal poäng som valbara poäng. ;)

2009-02-13 @ 15:57:27
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: nadia a.

Hello :D Ska typ köpa en jeansjacka, bilden finns på bloggen! Nu vill jag verkligen veta: är den fin? :)

2009-02-13 @ 18:51:39
URL: http://streetshero.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0