Min skönhetsdag

Måndagar har på något sätt blivit både min städdag och skönhetsdag.
Först städar jag badrummet så det blänker och dofftar gott, sedan tar jag mig ett bubbelbad, peeling på hela kroppen, en ansiktsmask, inpackning i håret m.m Som avslutning på det hela smörger jag in mig i en underbart go Kräm/lotion.

Läste i någon tidning(kommer tyvärr inte ihåg vilken) att när man får hudbrisningar beror det på att kollagenet och elastinet i huden brytits ner. Så jag måste bara åter igen gö reklam för denna. Lotionen innehåller både kollagen och elastin. Den e värkligen skita bra.
 Vill man va fin får man lida pin. Va det inte så alla mammor sa när man va liten och tyckte kalas kläderna var obekväma?
Önskar nu att grviditetens pluffs ska försvinna.

Ne nu ska jag äta färdigt och försöka gå en liten sväng eftersom solen äntligen tittat fram.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0