Måndags kväll

Nu är det måndags kväll och jag gör sista inlägget för idag. Har varit på mvc utbildningen - studien om kost vanor m.m. Jätte kul att lära sig mer om kost och näringslära, kommer snart bli expert på vad man inte ska äta och speciellt vad man inte ska servera sina barn.

Har förövrigt fått 3 stycken som kommenterat att min mage har sjunkt och undrat hur lång tid det är kvar. CA 4 veckor, Ca 4 veckor Ca 4 veckor. Det e tungt att bära på denna mage kan jag lova.

Ne kära läsare jag orkar faktiskt inte blogga mer just nu, jag ska faktiskt ta och sova eller försöka göra det iallafall jag har mycket sammandragningar just nu så vi får se om jag somnar.

God natt drömm sött och vakna pigg och glad... Kramizar linda

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0