Lördag= hjärtansdag

Idag har bjudit hem Maria, jocke och Tindra. Vi ska käka tacos se melodifestivalen m.m.
Men när man bjuder hem folk så måste man visa sitt hem från den bästa sidan så jag fick........


Sätta igång barnen att städa sina rum. Jag och Fredrik hjälptes åt att städa övriga utrymmen, jag orkade inte så mycke så jag hoppas att det kommer se ok ut.

Här i barnens lekstuga har Lucas lekt större delen av förmiddagen. Innan vi åkte nerför att handla det sista till kvällens midda, som tur var somna Lucas i bilen så han behöver inte va så grinig ikväll, han har kommit i en period då han vaknar vid 5 -6 snåret och somnar vid 6 på kvällen.


Den här bilden kommer från vi föräldrars gravid bok som jag fick när jag väntade Alma för 5,5 år dedan. Tänk att så här trångt har lilla Felix det i min mage just nu. Inte direkt bekvämt.

Nu ska Alma snart i väg till ridskolan, sedan ska vi börja förbereda kvällen.

Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe okej :) Det är ju alldeles snart, tre veckor kvar typ! :)



Jag vill arbeta med barn/ungdomar som har det svårt. Socionom, inom psyket eller kurator :)

2009-02-14 @ 17:09:12
URL: http://miizing.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0