Kom igång då

Hela kvällen igår gick jag med sammandragningar och väldans onda förvärkar. Jag trodde ärligt att nu inatt så kommer Felix ut. Jag hade riktigt ont. Klockan tickade på och jag hade nog sammandragningar och ont kanske var 3 - 5 minut.

Jag måste ju vila ett tag innan det sätter igång på allvar tänkte jag och tog två panodil och gick o la mig. Tror ni inte jag somnar och vaknar senare på natten av att jag behöver kissa. Inte av att det e så höga värkar INGA värkar. Fan jag som ville att det skulle va på riktigt.

Varför ska man ha så jävlans ont om det inte kommer igång då?

man får bara vänta och se när det kommer nästa gång och hoppas att det blir på riktigt då istället.

Kommentarer
Postat av: Linn

Så skönt då =)



Håller tummarna på att det kommer igång snart då!

2009-02-10 @ 12:10:08
URL: http://mrsg.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0