Klockan e 15:00

Ja ha vad denna dage går fort.
jag körde Lucas och Fredrik till simskolan i morse, sedan åkte jag och Alma och handlade medans de badade. Men när vi kom tillbaka var de redan färdiga - alldeles förtidigt.Det hade inte kunnat bada för det var något barn i gruppen innan som bajsat i polen. Så det var bara att åka hem.

 Alam har vart på maskerad kalas idag hos en kompis från dagis.
 Mega magen och jag gick ner för att lämna Alma på kalaset, en promenad som vanligtvis bara tar 10 minuter, men idag säker tog 25 min kallt va det män skönt att få rört på sig lite.

Nu ska jag åka en sväng till Ikea, och jag kanske ska köpa mig en big mac som jag vart sugen på ett tag nu.

Kramizar Linda

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0