Kanske snart

Lucas vaknade som vanligt pigg och glad även denna lördags morgon. Kan ni gissa va klockan va.
Jo 06:00.
Jag och Fredrik låg kvar en stund men klockan 7 gick jag upp för då ville Lucas ha frukost, vi bakade bröd i ugnen så det tog en stund, Fredrik kom ner och åt sedan gick faktiskt ja och la mig en stund igen.

Alma har som vanlig sovit hos Farmor och Farfar för att sedan åka till simskolan idag på morgonen.

Jag har haft lite molnande värk i magen nu på morgonen, känns nästan som mens värk.. Nu e Fredrik nere och tittar på fotboll, så när han åkte passade jag på att ta mig ett varmt bad. Jag va alldeles själv eftersom barnen är över hos Farmor och Farfar.

Kan ni gissa vad som hände i badet.  Jo jag tror att en del av selmproppen har lossnat för det flöt lixom upp en slemig sak där i badet. Inte så mysigt men det e ju bara att duscha av sig när man badat klart. 
Nu har jag faktiskt en heldel sammandragningar de gör inte så ont men  kanske kanske e det dax snart.

Jag Vet att när jag vänta Alma så släppte slämisen redan v 35 el 36 och hon e född i v 38 så det behöver inte gå fort. Men jag hoppas hoppas på att det blir nu under helgen.

Hat bra så länge så kanske jag ska ta mig en språng marsh i trappan
Kramizar Linda

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0