Jävligt trött på allt



                                                                        

Nu e jag jävligt trött på den här graviditeten.Man kanske inte ska säga så men inget känns bra just nu. Jag har ett så förbannat tryck neråt så jag vet inte vart jag ska ta vägen, kan knappt gå eller gö något riktigt. Kan inte ens hjälpa mina stora barn med det dom vill, och ändå är det precis det jag måste eftersom det e jag som sköter lämning och hämtning på dagis m.m. Jag är konstant grinig för att jag har ont och det går ut över hela familjen så de oxå blir griniga. Det är hela 4 veckor kvar tills Felix beräknas komma.

Vad ska jag göra?????

Jo jag skulle nästan ge vad som helst för att han skulle komma nu - Jag vill ioförsig att han ska va lagom stor, lång och alldeles frisk, "som ett fullgånget barn"

Vad ska jag ta mig till i hela 4 veckor om han behagar att ligga tiden ut(tänk om han får för sig att ligga ännu längre) vågar knappt tänka denna tanke. Jag måste iallafall komma iväg till min frisör och till Lena(min gulliga kompis) som ska ge mig en välbehövd fotvård. Varning för äckliga fötter nu när man inte når ner.
Men sedan jag kan ju inte ligga i säng hela tiden, hur kommer bloggen bli då? en grinig blogg och vem vill läsa griniga inlägg hela tiden? Tycker att den e väldigt grinig redan jag vill inte ha mer.....

Ne jag måste helt enkelt ta mig i kragen och hitta på något, men vad????? Det blir frågan det.... Får se ......

vi hörs senare Kramizar Linda


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0