Jag kan inte höra på mitt öra

 Det har slagit lock för mitt högra öra så att jag inte kan höra på det. Skit läskigt och jobbigt e det.Hoppas det släpper snart.

Igårkväll var det tv tittar kväll för mig, tittade först på halv åtta hos mig, du e vad du äter och sedan lyx fällan.
Alma somnade redan klockan 18:30 och Lucas försvan in på sitt rum och lekte jätte fint, han kom inte in till oss för att gosa/sova förren vid 20:30 kanske och då hade Fredrik redan börjat snarka.

På tal om det här med snarkandet, trots att jag nu inte hör på mitt lilla högra öra och låg med det "hörande" örat ner i kudden kunde jag höra hans jävla snarkningar.

Lucas har somsagt var hittat datorns värld, såhan tillbringade stor del av går dagen framför den.
Han spelar kalle Kunskap - lekstugan.

 Fredrik var hemma tidigt igår oxå. Va jag gillar när han e hemma tidigt. Han jobbar ändå så jävla länge med tanke på att han åker hemmifrån ca 4:15 varje morgon.

Ne nu har jag precis ätit frukost igen. Åt en macka med barnen vid 6:30 så nu behövde jag fylla på igen.
Äggmacka blev det nu.
Och nu ska jag faktiskt krypa ner i säng igen och vila mig lite.

Hörs senare Kramizar linda

Kommentarer
Postat av: Mäjlin

Tack Tack=) Jätte fin blogg du har..

2009-02-20 @ 09:30:32
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh mitt nya favvobröd :) Äter det till frukost varje dag nu för tiden.



I natt höll jag själv på att slå ihjäl Jocke pga hans snarkningar. Visste inte ens att det var fysiskt möjligt att snarka så jävla högt! Kunde inte ens läsa, utan fick stoppa i öronproppar. Gillar inte att ha dem i, eftersom ALLT ljud försvinner. Skulle nog inte ens höra brandvarnaren tror jag, och det är lite läskigt...

2009-02-20 @ 10:21:58
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0