Godmorgon

 Så här ser det ut utanför dörren just nu. Grått, tråkigt och snöigt.

Idag vaknade Lucas vid 5 och skrek efter sina kläder och gosse katten Maja som han vann häromdagen. Allt fanns på nära avstånd så jag slapp springa runt hela huset och leta och som tur var somnade han om. Tyvärr kunnde inte jag somna för jag fick så mycke sammandragningar igen, känner inte så mycket just nu.

Igår kväll mådde jag i vanlig ordning ganska pyton, känndes som jag skulle svimma även när jag la mig. Så det blev inget bloggande igår kväll.
  
Här e det dags för middag, vi åt het köttfärssoppa.

 Eftersom det stod att barbie fyllde/fyller 50 år var jag bara tvungen att ta ett kort på Almas alla dockor. Hon har 13 st små och 11 stora, skulle vart fler men för ca 2 veckor sedan städade vi och slängde kanske 4 -5 st strasiga dockor. När jag var liten kanske jag hade 5 st eller nåt sånt.

Va ska denna dag då erbjuda? Om ni sätt min stora tjocka, feta mage orkar jag typ inte något. Jag kommer knappt in i bilen längre. Jo jag skallfaktiskt ta mig ner till mölnlycke i eftermidda och få en härlig fotvård av min bästa vän Lena. Men innan dess ska jag inte gö något.
Jag tycker min mage e stor och otymplig men tänk dom som väntar tvillingar den magen e ju ännu större. Eller de kanske redan har fött vid den här tiden? När föder man när man väntar två?

Jag har  ca 29 dagar kvar nu.

Nu ska jag bara slappa ettpar timmar kanske framför en gammal film?
Kramizar så länge

Kommentarer
Postat av: Linda

usch va mcyket snö.

2009-02-06 @ 10:16:42
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo jag kan tänka mig att de blir jobbigt.

2009-02-06 @ 10:34:01
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: karin

oj, wow; jag hade bara tre, tror jag. hoppas du har en bra helg; inte langt kvar nu du!

2009-02-07 @ 20:16:33
URL: http://missromarker.wordpress.com
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0