En ny vecka

I dag är det Måndag och en ny vecka. Det är v 7 då vi i Göteborgs regionen har sportlov. Mina barn går på dagis denna veckan så att jag får vila mig. En dag ska de faktiskt få ledigt på onsdag då har Fredrik tagit ledigt så han kan åka och bada eller något liknande med dom.

Både Alma och Lucas somnade tidigt igår vilket resulterade i att Lucas vaknade vid 5:15 och sa att det var morgon och skulle gå upp och äta bullar. Fick han att glömma bullarna och somna om men strax innan klockan sju kunnde han inte sova mer. Det var bara att se glad ut och gå upp. Jag hatar att gå upp tidigt.


Lucas och Fredrik spelar wii. Fredrik vill absolut inte va me på mina kort. Din lilla fegis.

Som sagt är det Måndag vilket betyder! att jag ska försöka städa övervåningen som e mitt ansvar och att jag sedan ska gö en ansiktsbehandling på mig själv, krypa ner i ett gosigt bebbelbad och kanske till och med ska gö en kroppspeeling. Jag får se vad jag orkar med idag.

hörs senare Kramizar Linda

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0