En bröllops bild

 Det funkar att lägga upp denna bröllops bild på mig. Gör mig inte på bild längre( kan berätta en hemlis för er) jag har konstigt nog fotas som modell, men det är 12 - 13 år sedan.

Bröllops dagen var enkel precis så som vi ville ha den. Vi gifte oss i gröen-kappelet kl 16:00 tillsammans med mina och Fredriks föräldrar och syskon, efteråt åt vi middag uppe på landvetter air port hotell (gu vilken god mat)
Sedan åkte alla hem vi oxå. Dagen efter åkte jag Fredrik och barnen till Furtuventura på semester. Helt ok..

Jag och Fredrik träffades redan på gymnasiet och har i år varit tillsammansi 11 år och har snart tre underbara barn.

Undra om man får en liten blomma eller dyligt på sin bröllopsdag. Fredrik brukar inte komma ihåg datum på när man blev ihop, förlovning m.m. Så om jag skulle få något på en sådan dag skulle jag bli paff. Inte för att jag e så noga med det heller. Det finns bättre saker att lägga pengarna på. Spara till en resa tex.

Vi värkligen älskar att resa förra året var vi iväg tre gånger. Först Furtuventura, sedan Grekland och sedan italien. I år har vi "bara" bokat till Danmark en helg och sedan en tripp till Tyskland, vi får se om vi kommer iväg till Teneriffa eller liknande i vinter när Felix e lite större. Alma frågar ofta när vi ska åka flygplan igen. Nu till hösten börjar hon i Förskoleklass och det blir kanske inte lika lätt att resa baraså där.


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0