Bm idag

I eftermiddag ska jag till barnmorskan, jag ska värkligen böna och be för att få henne att skicka mig vidare till typ östra för att  kolla läget om de kan starta de. Annars funderar jag på att bara åka in till akuten och sätta mig så får de skicka vidare mig sedan. Jag e fruktansvärt yr och en sån jävla huvudvärk, mår illa och ja säg va jag inte har e väl lättare.

Jag mår värkligen förjäkligt, inatt har jag haft typ döds ångest, väkte Fredrik och sa nu orkar jag inte åker snart o gör något dumt - inte för att jag skulle göra det rent praktiskt men det e värkligen riktigt jobbigt nu. Den som inte mår så här kan aldrig fatta hur de e, och nej jag mådde inte så här jävligt med de två andra.

Självklart ska Lucas vakna klockan 5:30 och göra allt möljigt jävelskap. Ringde då till Fredrik och gnällde att nu jävlar får han komma hem och ta hand om sina barn. Som tur va fanns det barnpogram på tvn så jag kunnde ligga kvar i sängen och Lucas satte sig och tittade. Nu är de på dagis och jag skall lägga mig och försöka sova en stund.

så godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Matilda

tack! detsamma :D

2009-02-13 @ 09:18:38
URL: http://mattiebus.blogg.se/
Postat av: Maria

Det låter ju som om du har havandeskapsförgiftning. Men alla dina prover har varit bra va?

Fan vad jobbigt! Det är ju inte meningen att man ska vara helt slut INNAN bebisen har kommit.

2009-02-13 @ 10:52:58
URL: http://mimariatherese.blogg.se/
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Nej, jag tror att man antingen följer det eller så tröttnar man på det.. Men jag kan hålla med om att det är intressant fortfarande. Men jag är ju tränare så har intresset vid liv. :)

2009-02-13 @ 15:14:58
URL: http://hnavas.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0