Å så va det

Fredag igen. Sitter här framför datorn och käkar frukost, barnen e lämnade på dagis. Jag har inte haft en ända värk i natt, lite små fjutiga sammandragningar har jag haft men inte något jag behöver åma mig för.

Idag börjar också Baby barn mässan i Göteborg.
 Igår ringde min gravida granne och frågade om jag ville följa med dit. Jag kanske ska gö det, kanske sätter det igång då. Det hade varit kul att se och träffa lite folk eftersom jag nu har gått hemma så länge.

Ja vi får se lite senare vad som händer.
Nu vet jag inte riktigt va jag ska ta och hitta på.

Vi höres senare Kramizar linda

Kommentarer
Postat av: Marih

Jo det väntas en liten Amanda eller Ella ;o)

2009-02-27 @ 08:33:14
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0