Upptagen

Jag har vart ganska upptagen de senaste dagarna, därför har jag inte prioreterat bloggen.

Vad har då jag gjort?!
jo jag har tagit bort stygnen på min hand

Vart på rehab och tränat den, ännu ser det väldigt mörk ut.

Vart på Liseberg med barnen. kallt .......



Och mörkt.

 Idag var vi på Lucas dagis på Lucia firande.


I helgen har vi först på Fredagen vart hos de vänner vi ska resa tillsammans med. Lördagen fick vi barnvakt för att gå ut och käka och söndagen var vi först hoss Ulla (Fredriks mormor) och Lussade för henne, och sedan passade jag på att träna.

På tal om träning och vikt. Så var det IDAG dax att väga sig igen, jag vill ju gärna gå ner 2,5 kg tills vi ska resa. Jag har gått många långa promenader och till och med tränat 5 pass.

Så idag när jag ställde mig på vågen blev jag inte jätte glad.
Jag har "bara" gått ner 0,5 kg på två veckor - det var detta jag ville gå ner i veckan.
Men lite annat var det när jag mätte mig jag har minskat 2 cm kring midjan vilket jag är ganska nöjd med.

Nu e det bara 4 veckor kvar så det gäller att fortsätta kämpa.

Ne nu e det baske mig dax att gå och lägga sig.
Go natt på er.


Kommentarer
Postat av: Marih

Jajjamen, alla graviditetskilon är borta och ytterligare 7kilo har försvunnit. Vill nog inte ner mer i vikt utan nu är det dax att bygga upp en snygg och muskulös kropp ;)

Kämpa på, plötsligt händer de ;)

2009-12-15 @ 08:05:17
URL: http://famialiberglund.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0