Onsdag =jobb

Igår var jag med en kompis nere i Ullared. Min nota blev på 750 kr trots att jag inte skulle ha något. Köpte i oförsig lite presenter som jag ändå skulle köpt i en annan affär. Sedan lite saker till nyår, och även ett gäng våtservetter.

Nu är det ca tre veckor jag har vart borta från jobbet pga den nya operationen i handen, Allt e läkt, men rörligheten lyser fortfarande med sin frånvaro.
Det e i allafall dax att gå tillbax o jobba. Har 4 kunder/hundar idag. Jag tycker det ska bli roligt att få komma tillbax, fast idag är en lite jobbig huvudvärks dag.

Lucas har vart ledig idag och då passade jag och han på att baka kakor tillsammans, vilket inte var bra för min del, väldigt många har slunkit ner ajajaj.

Just nu har Alma en lek kompis  här och strax är det dax att göra  lite mellan mål till dem.
Sedan kommer Fredrik hem och tar över när jag åker till jobbet.

Ha det bra allesammans.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0