Napp prat

Klockan 4 i morse vaknade Felix, han satt och "prata" med sin napp länge innan han trötna och ville att alla skulle vakna. Lucas hade under natten kommit och krypit ner i vår säng vilket Felix va väldigt glad i. Han tjoade och klättrade på Lucas bara så han skulle vakna, vilket han inte gjorde. När klockan var 5:15 lyckades jag få honom att somna om jah tänkte jag och somnade om jag också. Men sömnen varade inte så länge.

Klockan 6 behagade Felix att vakna igen, och la en redig bajs som välde ut över blöjan,och då lyckades han väka både Lucas och Alma i allt stök. Tack för den.
Så kul att behöva vakna och gå upp så tidigt när man inte behöver.

Så idag är jag en extra trött och lite små tjurig mamma.

Ne dax att ge Felix lite Fruktpure och sedan stoppa ner han i säng, så jag hinner plocka unden barnens  morgon stök.


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0