Liseberg

Idag har vi varit på Liseberg igen. Alma e som jag sagt helt tokig i Liseberg.
Idag har vi åkt Lisebergsbanan 3 gånger, släng gungan 2, Flumerid 1gång, kollorado 1 gång. Juke box 1 gång. Det lilla barn tåget 2 gånger. Hon ofrade sig och följde med Lucas till barnbåtarna.

Jag har lovat henne att bara hon och jag ska åka dit någon gång så vi kan åka, det är ju inte roligt för Fredrik , Lucas och Felix att bara vänta på oss när vi åker.

Imorgon börjar Alma i förskole klass. Ojoj min lilla flicka har blivit stor. Tänk va tiden bara rusar i väg. Nu när jag mammaledig för sista gången ska jag vara hemma länge, jag jobbar ju på kvällar och lördagar men för övrigt e jag hemma med barnen.  så skönt att finnas där för dom.


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0