Operationen

Så idag var det dax för min ögon operation i narkos. Jag har vart så nervös att jag knappt sovit ett dugg. Jag skulle va inne på sjukhuset 07:30 så det blev att lämna barnen på dagis redan 6:15 och sedan beje sig till sjukhuset med buss. Jag har vart både nervös och orolig att jag vart på typ toa miljoner av gånger.

väl inne på sjukhuset fick jag byta kläder till den snygga sjukhus skjortan. Jag fick tre panodil, någon tabblett mot illamående och en annan tablett. Sedan rullades in till operation salen.

Inne i operationssalen skulle de sätta i kanyl i handen, jag säger bara det jag och nålar passar inte ihopp så jag börja grina. När jag skulle få sömnmedlett sa de till mig att det kan sticka lite- Det gjorde så jävla ont så jag skrek.....

ca en timma senare vaknade jag upp och operationen var klar. Skönt att det är över. Just nu känns det som jag är bakfull. så jag ska gå och lägga mig och sova en stund..


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0