Är i vecka 8 + ?

Alma har typ berättat för alla att vi ska ha en bebis. Fortfarande ganska tidigt risken för missfall är fortfarande fram till vecka 12 tror jag.

iallafall jag är i vecka 8 +någon dag, hittade en gravid tidning där står följande- Din bebis rör sig ständigt, hjärtat slår och blod pumpas genom navelsträngen. Sinensorganen börrjarutvecklas och armarna blir längre. Från huvud till sjärt är din bebis mellan 14 - 20 milimeter, och fast den är så liten börjar ögonlock bildas och en nässpets synas.

Ska bli kul när den kommer, det dröjer typ bara 7 mån.

Kommentarer
Postat av: Jessi

svar: I en sjö en bit ifrån där jag bor :)

2008-07-27 @ 17:10:54
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: acca

hej! å grattis!! jag har mått toppen,har kräkts 2 gånger då jag haft sådan fruktansvärd huvudvärk så jag tror inte de har med själva grav. å göra....inte bara iaf. för annars har jag inte känt nått...lite halsbränna ibland men inte heller mkt.så jag ska inte klaga! hoppas du börjar må bättre snart!

2008-07-27 @ 18:57:36
URL: http://acccca.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0