Del 1

Eftersom jag har varit så otroligt kass på att uppdatera här på bloggen så är det säkert ingen av er som vet att jag håller på att läsa till personligtränare.

Imorgon åker jag upp till Stockholm för att gå del 1 i den stora kostdelen som ingår i utbildningen....
Detta kommer att bli mycket intressant och lärorikt...


Som jag har pratat så mycket om tidigare ska jag försöka göra om lite här på bloggen tanken är att den ska avspegla min vardag i skolan och i mitt nya yrke som Pt och gruppkoordinator på ett gym.
Men som sagt det finns alldeles för lite timmar på ett dygn för att hinna med allt man vill/ska göra... Så det kommer..... Den som väntar på något gått väntar aldrig för länge.....


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0