snö

Herre göses vad snö det är här nu.

Igår åkte vi hem till våra nya vänner som vi träffade på vår Gran Cararia resa i oktober, vi hade blivit bjudna på middag och vi skulle sova över hemma hoss dom. Men eftersom det snöade i stortsätt hela dagen och dom hade en väldigt brant backe som svängde lite,  fick vi först inte upp bilen, vi gjorde 4 försök men det var stpp. vi fick lasta ut allt bagage och så fick jag och barnen gå upp till deras hus. Fredrik gjorde två yttligare försök och till sist lyckades han.

Oj oj oj vilket fint hus dom hade.
Vi fick mycket god mat/som vi typ aldrig ätit, någon slags älg stek som faktiskt var mycket god trots att man rynkade lite på näsan när dom sa att vi skulle få älg. Jag har ätit älg när jag var liten men en mycket dåligt lagad älg..

Baren lekte jätte fint tillsammans och sedan testa jag och spelade wii fiit, vilket var skoj. Ne invägningen och testerna man gör ibörjan var mindre bra eller helt kassa då Felix störde och resultatet blev typ 80kg och 47 bast.

Vi kom i säng vid 0:30 och gick upp ganska tidigt. Fick en god frukost mer wii spel och sedan fick vi alla hjälpas åt att skotta fram bilen efter går dagens snö.
Jag har tagit en massa kort men jag har problem med att få in korten på datorn så dom kommer.

Ännu mer snö har kommit idag och jag har tur som har tagit ledigt imorgon så jag slipper ut och köra.


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0