Barnmedecin

Idag efter jag lämnat Lucas och Alma på  Dagis/skolan åkte jag och besökte min arbetsplats "bara" 3 veckor kvar tills jag skall börja jobba 50%.

Efter att jag och Felix vart där i 1,5 timma åkte vi ner till barnmedicin, eftersom Felix inte går upp så bra i vikt och skiter så illa + att näsan  gämt är snorig och att han e små grinig ska han nu få äta mat utan mjölk i 3 månader för att se om han går upp mer och slutar att snora.

Efter denna pers kan ni gissa vem som ligger helt utslagen på matten i tv rummet?
Den har kanske hänt 5 gåner under hans 1 åriga liv att man kan bära han sovandes in från bilen o han fortsätter att sova.

Jag har fortfarande skita ont i min hand idag och jag känner mig allmänt knasig som jag har feber fast inte har det. Detta kom direkt efter jag hade tat i mot mig med handen..

Jaja dax att få lite saker gjorda här hemma.

I eftermiddag ska jag äntligen få klippt och slingat håret igen HURRA.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0