slrefhgrdiuhw

Måste man ha en rubrik på ett inlägg utan mening?????

Det har börjat droppa in lite mer folk på min blogg, vilket e jätte kul. Men jag skriver väl inte mer intressanta saker nu än vad gjorde förrut?! Det e väl samma tråkiga skit. Men men de som vill läsa är väldigt välkomna hit.
Kan ni inte passa på att sälnga iväg en liten komentar på vad ni vill läsa om här! Snälla?
Så kanske jag inte behöver ha blogg tårka jämt.


Idag har Erica och Milton vart här på besök och marrodörren Felix var självklart på hugget och skrämde Milton.
Nu sover han och det tog inte många sekunder att somna när det åkte för ca 1,5 timme sedan.


I kväll skall jag få tummen ur och gå på ett vattengympa pass igen något som både sjukgymnasten och läkaren vill att jag ska gå på.

Idag har det vart skita kallt, hela -17 grader ute och hela+16 grader inne när vi vaknade i morse. INTE skönt.
Efter en förmiddags eldning och lite sol på utsidan har vi nu -5grader ute och +23 grader inne. MYCKET bättre.

En helt annan kanske ointressant sak är debatten om Felix vikt hit och dit - det e ju så att han går inte upp i vikt som han ska + att han skiter så han borde ha två blöjor för att inte det ska läcka.
Nu är iallafall en remiss skickad till barnmedecin.

Och så köpte jag i Tisdags en mjölkfri gröt som jag tänkte ge honom, han är nämligen lite barnslig med maten när JAG matar så med mig äter han typ bara gröt,välling el lasange och alla innehåller komjölk(skummjölkspulver).

Efter att jag gett honom den mjölkfria gröten istället för den vanliga märker jag redan att inte skiten läcker när han bajsat. hmmm kan det vara så att han också är känslig så som Lucas va när han var liten, och som jag kan vara i perioder????


Ne nog bablat med en massa skit.
Nu är det snart dax att köra ner och hämta de stora barnen på skolan.

Ha en fortsatt underbar dag och kväll.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0