Påsklov

Denna veckan är det påsklov, eftersom jag börjat jobba så får barnen inte helt ledigt. Igår fick de gå mellan 9 - 14.
Idag är jag i vanlig ordning ledig på dagen så även alla barnen, vi har passat på att sova länge, ätit en god frukost tillsammans. Lucas har precis vart hos tandläkaren, och vi har picknikat med korv och bröd i trädgården.

Jag har haft en härlig dag tillsammans me mina barn, om ett par timmar skall jag åka och jobba med hundarna.


Nu skall vi gå vidare bort till lekplatsen så det blir att lämna in datorn för den vill jag inte ha med mig bort.

Kommentarer
Postat av: Marih

Ny bloggadress from idag! Kommer succesivt sluta med den nuvarandra. Maila mig för att få den nya adressen!

2010-04-14 @ 13:15:44
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?          

RSS 2.0